vrijdag 15 augustus 2014

Oogsttijd


In de tuin is nog heel veel te beleven, het is prachtig om te zien hoe alles groeit en bloeit. Het zijn ook echt tijden van overvloed! En ook al kost het veel werk, ik ben enorm dankbaar voor alles. Wij hebben regelmatig heerlijk verse groenten en fruit uit eigen tuin. Alles is biologisch verbouwd en vol met smaak en kleur. Beter en verser kan het gewoon niet. Elk weekend sla ik aan het inmaken, en de voorraad groeit gestaagd. Wij hebben vooral een enorme hoeveelheid zoetzuur, augurken en courgette. Maar niks te klagen want het kost nu wel tijd, maar het levert uiteindelijk heel veel op! En het levert natuurlijk ook prachtige plaatjes op, kijk maar!










11 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit!
    Groet,
    Allison

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat zal dat een rijk gevoel geven die gevulde voorraad kast! Een heen mooi plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit zo...
    Heerlijk hoor, wat zal je ervan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat stoer! Je hebt gewoon je eigen supermarktje in je huis. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, daar kan je nog heel lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk joh zoveel groenten etc. uit eigen tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een heerlijkheid. Ik doe het nu nog even met gekregen courgettes en sla bij mijn zusje en tante uit de tuin. Volgend jaar wil ik zeker moestuinieren. Gaaf hoor, jullie voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw daar word ik echt vrolijk van.
    Morgen ga ik naar brouwmarkt me een weckketel kopen. Tot mijn grote vreugde hebben ze er in rvs. Het word tijd want ik heb nog een emmer vol augurken die ik moet verwerken. Dat word werken als ik thuis kom.
    Groetjes Amber

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik maak augurken normaal in zonder te wecken, omdat je zoveel azijn gebruikt is het niet echt nodig.

      Verwijderen