donderdag 3 oktober 2013

Ditjes en datjes

Gisteren ben ik lekker bij mijn oma in Nederland op visite gegaan, en heb een lekker dagje uit gehad. Wij hebben lekker thee gedronken, nog even langs de kringloopwinkel gegaan, naar haar kuikentjes gekeken, en lekker gekletst. Kortom het was een geslaagde dag. Het was ook een lange dag, het was nog een lange rit terug en ik kwam (helaas) in het donker thuis. Ik heb nog zo geprobeerd op tijd naar huis te gaan maar het is nu eenmaal bijna 2 1/2 uur rijden.

Vandaag wilde ik rustig aan doen, maar later besloot ik wat op te ruimen. Ik heb de pc maar even uitgelaten en zodoende heb ik het hele huis kunnen poetsen. Dat is ook wat waard! Ik heb alles gestoft en geveegd, opgeruimd en gepoetst en het huis is heerlijk op orde. Morgen komt vriend al weer thuis en ik kijk daar heel erg naar uit! Aangezien het hele huis aan kant is heb ik lekker veel tijd voor hem.

Nu heb ik de kachel lekker aan, en kruip ik zo meteen met een grote (thermos) kan thee en een lekker boek in bed. Ik ga heerlijk ontspannen en luieren! Een nuttige bijdrage aan mijn blog moet nu maar even wachten, na een dag hard werken zoals vandaag heb ik wel wat rust verdient!

10 opmerkingen:

  1. Wat fijn,dat je het zo goed met je oma kunt vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk met dit weer relaxen in bed. Geniet er van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens fijn. Wanneer het hele huis schoon is luieren in bed wetend dat meneer thuis komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker he? Ik sta op vrijdag al op met hem extra in mijn gedachten, ik kijk er zo naar uit!

      Verwijderen
  4. Fijn dat alles al aan kant is dan vandaag! Goed weekend samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk is het om alles netjes te hebben! Soms is het hier een beetje een zooitje :)

      Verwijderen