woensdag 12 juni 2013

De verhuizing


De verhuizing komt nu echt dichtbij, als het goed is krijgen we vrijdag eindelijk de sleutel en dan gaan we zaterdag verhuizen. Het overgrote deel van de spullen zijn al ingepakt, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk zenuwachtig ben. Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in, maar ik kan ook niet wachten tot de verhuizing voorbij is. Al dat geregel, gesjouw en alle bijbehorende emoties kosten een hoop energie. Ik ben met vlagen sentimenteel, op een ander moment ben ik zo nerveus dat ik mij misselijk voel en op een ander moment ben ik weer zo razend enthousiast dat ik niet kan wachten

Ik zit nu in mijn laatste week op het werk en morgen is mijn laatste dag. Het is toch moeilijk om afscheid te nemen van de mensen en het is een raar gevoel te bedenken dat je niet meer terugkomt. Het zal behoorlijk onwennig zijn in eerste instantie, maar is een fijn idee dat ik straks even alle tijd heb om alles op orde te maken.

Waarschijnlijk is de meeste drukte over een week of vier weer over, dan zijn we verhuisd, is het meeste uitgepakt en opgeruimd en hebben we al het papier- en uitzoekwerk geregeld.
Stiekem kijk ik uit naar dat punt, maar ondertussen probeer ik ook nu te genieten van het moment en mij niet te druk te maken over alles.

2 opmerkingen:

  1. De meeste mensen dromen hiervan maar jullie gaan het echt doen! Leuk joh! Natuurlijk ben je wat zenuwachtig want het is best een hele stap maar volgens mij ben je goed voorbereid. Heel veel plezier zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! het is ook leuk en spannend tegelijk. Ik denk ook dat ik goed voorbereid ben, en toch die zenuwen. Ik hou gewoon niet van verhuizen ;)

      Verwijderen