zondag 5 april 2015

Kattenkwaad

Het is zeker niet mijn bedoeling om mijn blog vol te schrijven met kattenverhalen maar deze foto's vond ik wel erg grappig. Onze poes is nog jong, ongeveer 9 maanden en altijd aan het onderzoeken en klieren. Als wij buiten aan het werk zijn is ze nooit ver weg en meestal zit ze in de weg. Gisteren betrapte ik haar terwijl ze dacht dat ze een vogeltje was. De blik in haar ogen op de tweede foto vind ik zelf echt heel grappig, ik zie haar denken "shit, betrapt".




Blijkbaar kan ze makkelijk via de boom in het vogelhuisje komen, volgende winter zullen wij het huisje waarschijnlijk verplaatsen om de veiligheid van de vogels te waarborgen.

8 opmerkingen:

  1. Ohohoh, ik denk dat verplaatsen de vastberadenheid van de kat niet wegneemt... die van ons springt vanaf de grond er in (doet ie ook vanaf de grond naar het slaapkamerraam op de eerste verdieping of om op het platte dak van de schuur te gaan liggen). Ik zou daarom het vogelhuisje goed in jullie zicht zetten, om de kat in de gaten te houden. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons vorige huis hadden we ook een vogelhuisje en 1 van onze katten lag daar altijd in :) zij sprong ook vanaf de grond erin, dus ik weet niet of verplaatsen zou helpen ;) leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zulke foto's op je blog! Dat stemt een mens vrolijk. Dank je voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, juist leuk kattenverhalen. Ik vroeg me gisteren nog af hoe het met haar gaat.
    Wij hebben er een die er precies zo uitziet vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zulke capriolen wel grappig, leuk juist dat je die ook laat zien.
    Fijne Pasen verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ghahaha!! GGeweldig! Die oogjes! ;-)
    Mooie timing!
    Ik heb ook een poes gehad, die zat altijd op het vogelhuisje, (klein huisje) en viste er stukjes brood uit die ze vervolgens vrolijk op at. Nouja, beter dan vogels naar binnen werken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi geweldig hoe de oogjes zo richting de camera kijkt :D

    BeantwoordenVerwijderen