woensdag 15 april 2015

Nieuwe kraan!

Gisteravond ging ik naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en tot mijn grote verbazing hadden wij gewoon een andere kraan! Maarten heeft de kraan verwisseld om mij te verrassen, wat lief!

In de badkamer hebben wij een enorm lage gootsteen en daar zat altijd een kleine kraan bij, hierdoor was het voor mij bijna onmogelijk om mijn lange haren daar enigszins comfortabel te wassen. Ik had Maarten al eens gezegd dat ik in de nieuwe badkamer een uittrekbare kraan wil omdat mij dat zo makkelijk lijkt met haren wassen. En nu heb ik er gewoon al een!


Wat nog leuker is, is dat Maarten de kraan tweedehands gekocht heeft bij een kringloopwinkel voor een schappelijk prijsje. Hij had de kraan al even en heeft gewacht tot hij hem stiekem kon verwisselen om mij te verrassen, de lieverd. Zelf zou ik nooit zo lang mijn mond kunnen houden over een verrassing, daar ben ik te enthousiast voor.

Natuurlijk heb ik de kraan vanmorgen gelijk getest en mijn haren gewassen en het is echt een stuk comfortabeler. Nu kan ik zeker vaker even snel mijn haren wassen onder de kraan, en daarmee kan ik (nog) minder douchen en dus water besparen. Een goede deal dus!

9 opmerkingen:

  1. Super lief van hem! Heel attent zo'n cadeau waar écht over is nagedacht!

    Niet-bloggende-Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief zeg!! En ik kan me voorstellen dat dit heel handig is. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke lief van jouw Maarten!
    Veel plezier van je kraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend attent van Maarten en wat leuk om hem dan ook nog eens stiekem op te hangen zeg. Kan me voorstellen dat je elke keer een glimlach op je gezicht krijgt als je nu die badkamer inloopt. Waardevol cadeau op deze wijze geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van hem. En wat fijn dat hij dat soort klusjes zelf kan.

    Groet, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief zeg! :) ik zou zo'n verrassing ook niet geheim kunnen houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat fijn, bij mij is haren wassen tegenwoordig echt een ramp. Ik heb nu lang dik haar en hoe langer het wordt hoe moeilijker te wassen ;) Ik kan ook geen verassingen geheim houden :) Gelukkig die lieverd van jouw wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n schat 😉 Ik was mijn haren nooit aan de wasbak: hoewel de wasbak in de badkamer niet zo laag is moet ik tovh te lang gebukt staan en dat is bar slecht voor rug en nek!

    BeantwoordenVerwijderen