vrijdag 5 juli 2013

Mijn eerste bericht vanuit Duitsland

Eindelijk hebben wij hier internet. Dat betekend dat ik een hoop zaken eindelijk kan regelen én dat ik een blogje kan schrijven. Wij hebben in de afgelopen twee weken heel hard gewerkt en we zijn beide een beetje op, maar het is super hier. We genieten van de rust en ruimte. We hebben het huis genoeg op orde om hier een beetje normaal te kunnen leven, en klussen rustig bij. Ik heb zelfs de ruimte gevonden om wat groente te zaaien in de tuin.
Vandaag alleen een kort bericht en sfeerimpressie, later volgt meer..

Appeltjes in een van de appelbomen

Ons "bos" vanaf het grasveld gezien

Een klein hoekje van het huis en het oude bakhuisje
Een paadje in de tuin



Mijn tomaten, aardbeien en moestuin bak

5 opmerkingen:

  1. Straalt rust uit daar bij jullie! Heerlijk..
    Veel geluk in Duitsland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik kom hier ook helemaal tot rust, alsof je op vakantie bent in eigen tuin. Het is echt genieten!

      Verwijderen
  2. Ziet er geweldig uit en ik ben razend benieuwd hoe het zelfvoorzienende leven vorm gaat krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben er ook super veel zin in, jammer genoeg kunnen we niet alles tegelijk ;) Maar stapje voor stapje komen we er wel.

      Verwijderen
  3. Het straalt een hoop rust uit, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen