vrijdag 24 mei 2013

Afscheid

Vandaag staat in het teken van afscheid.
Ten eerste is vandaag de sleutel overdracht van mijn oude appartement.
Ook al ben ik heel erg blij met het feit dat ik ga verhuizen, wordt ik toch een beetje weemoedig.
Het is toch het einde van een periode.
Dus vandaag neem ik afscheid van mijn huisje en denk ik nog een keer terug aan hoe gezellig ik het daar heb gehad. Dan trek ik de deur achter mij dicht.
Over niet al te lang zal ik de deur van ons nieuwe huis openen, zo gaan die dingen.

Een sfeerimpressie van mijn appartementje
Hier de andere kant van de kamer

Maar dat is niet het enige afscheid vandaag. 
Ook op mijn werk vandaag een afscheid. Bijna een jaar geleden is het bedrijf waar ik werk verhuisd om economische redenen, helaas mocht het niet baten. Het bedrijf stopt ermee. Nu zou ik toch al stoppen, vanwege de reistijd ( minstens 3 uur op een dag) maar het is heel triest.
Ik en mijn collega’s hebben allemaal bloed, zweet en tranen in het bedrijf gestopt, en het is jammer dat het bedrijf het niet red. Daarnaast raken wij natuurlijk allemaal onze baan kwijt.
Vandaag is de laatste dag van een van mijn collega’s, daarom gaan we vandaag uit lunchen met zijn allen. De laatste keer als compleet team.
Mijn laatste dag is over 3 weken, maar het afscheid nemen begint nu. 
Weer het einde van een periode, ik kijk ook verder naar de toekomst.
Ik ga gewoon weer op zoek naar een nieuwe uitdaging, ik ben al bezig om mijn cv naar het Duits te vertalen….

1 opmerking:

  1. Elk deur die sluit is een nieuw begin, een heel mooi idee maar soms wel heel moeilijk om het oude los te laten.

    BeantwoordenVerwijderen