donderdag 17 april 2014

Bijna weekend!

Het is al weer donderdag en dat betekend dat wij bijna weekend hebben, en niet zomaar een weekend maar een extra lang weekend. Ik ben heel erg blij dat ik aanstaande zaterdag (bij hoge uitzondering) vrij heb kunnen krijgen, al kost het mij wel een vakantiedag. Wij vieren namelijk deze zaterdag onze verjaardag.

Vriend is morgen jarig, en ik over bijna drie weken, dus qua planning was dit weekend perfect. Zeker omdat het een extra lang weekend is, en wij zo ook nog genoeg tijd voor onszelf overhouden. Ik heb vanmorgen nog even snel een paar boodschapjes gehaald voor de visite. Er komen niet veel mensen, maar ze eten wel mee. Dus wat brood, aardbeien, een tomaatje, extra kaas en vleeswaren gekocht. Mijn schoonmoeder neemt een zelfgebakken taart mee (lief) dus ik heb alleen wat slagroom gekocht. Naast dat alles nog wat te knabbelen bij de borrel en ik was voor ongeveer € 22,- klaar. Valt reuze mee, al zeg ik het zelf.

Ik moet dus alleen vandaag nog werken, van 13:00 tot 20:30 uur. Wat kijk ik uit naar vier dagen vrij! Heerlijk! En nu hopen dat het ook nog een beetje lekker weer wordt, want ik kijk er naar uit om een beetje in de tuin te rommelen.

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je vrij kreeg. Geniet van je dagen. En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een hele fijn verjaardagsfeest toe.
    Alvast van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijn weekend gewenst samen en alvast proficiat voor beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn,na al dat harde werken. Geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geniet van een heerlijk weekend, met heerlijk weer.
    en alvast voor jullie beide, van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat je vrij kon krijgen. Fijne dag zaterdag en ook een fijn weekend verder. Alvast gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
    Groetjes, Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullis verjaardagen en een fijn lang weekend toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met jullie verjaardagen! En geniet van de komende dagen. Heb je je draai een beetje kunnen vinden in het werk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Op mijn werk gaat het steeds beter, helaas verander ik wekelijks van afdeling en moet ik dan weer alles opnieuw leren. Ik zit nu in een drieploegendienst, en hierdoor zijn de dagen iets korter. Ik merk dat ik dat beter trek. Hopelijk blijft dat zo.

      Verwijderen