woensdag 17 december 2014

Bijna Vakantie!

Gisteren heb ik eindelijk het verlossende woord gehoord, mijn vakantie rond de feestdagen is goedgekeurd. Ik heb nog meerdere vakantiedagen en krijg nu ook de tijd om ze op te maken, van 22 december tot en met 7 januari heb ik vakantie. Heerlijk!

Het beste is... Maarten heeft ook vakantie. Dat betekend dat wij twee weken lang lekker veel tijd voor onszelf en elkaar hebben. Rond de kerst gaan wij nog een dagje lang Nederland, op kerstavond eten wij bij mijn ouders. En ik wil ook echt even langs mijn oma, wij moeten nog even bekijken wanneer wij dat inplannen. Het liefst rijd ik maar een keer naar Nederland want een ritje kost al snel € 25,- in benzine, desnoods blijven wij ergens slapen dat is meestal ook geen probleem. Het is waarschijnlijk zelf beter, want de tripjes naar Nederland worden meestal zo vol gepland dat het enorm vermoeiende dagen worden. De laatste keer kon ik op de terugweg mijn ogen niet meer open houden, het was donker en mistig en ik was zo blij dat Maarten nog de energie kon opbrengen kon rijden.  Wat dat betreft is het echt fijn om de tijd te kunnen nemen en ons niet druk te hoeven maken.

Ik weet dat Maarten er naar uit kijkt om eindelijk tijd te hebben om wat klussen in huis op te pakken, en het is heel fijn dat hij er nu ook eindelijk tijd voor heeft. Ik ga zelf vooral heel rustig aan doen en mijn best doen om de twee weken niet vol te stouwen met alle dingen die ik nog wil doen. Anders is de vakantie zo voorbij en ben ik na twee weken nog vermoeider. Een paar kleine klusjes, wat lezen, buiten uitwaaien en daarna binnen lekker de kachel aansteken. Heerlijk, ik tel af!

6 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat jullie nu weten hoe en wat en veel plezier alvast met de ''voorpret'' en het plannen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zeg! Ik kan me voorstellen dat je al aan het aftellen bent. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zeg, meer dan 2 weken vakantie en ook nog eens samen, geniet ervan.
    Goed idee om te blijven slapen in Nederland, kunnen al je dierbaren een ietsje langer van jullie genieten (en andersom natuurlijk) en hoeven jullie niet als gekken heen en weer te vliegen.
    Alvast prettige dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk, lekker twee weken uitrusten en alleen de allernoodzakelijkste dingen doen. Het lijken altijd veel vrije dagen, maar door verplicht 'gezellig doen', zijn die dagen zo voorbij.|
    Paar klusjes dan en familiebezoek, dan blijven er nog vier dagen over.

    BeantwoordenVerwijderen