zondag 16 februari 2014

Een cadeau voor mijzelf


Gisteren ontving ik in de mail een b.ol.com cadeaubon, voor het invullen van enquêtes. Dit was alweer mijn tweede bon en ik had daardoor nu in totaal € 20,- aan tegoed liggen en dat is mooi! Ik zat namelijk al een tijdje te dromen over een mooi grammatica boek van pons. Mijn docent op de taalschool had een aantal van deze boeken, en ze zijn echt heel fijn en niet zo heel duur.

Ik zat te twijfelen tussen het complete grammatica boek of de grammatica voor buitenlanders. Toen zag ik  op het boek 'grammatica voor buitenlanders' staan dat het om niveau A2 en B2 ging, dat lijkt mij wat beperkt. Ik heb natuurlijk niveau B2 al afgerond, en wil eigenlijk ook meer leren. Dus vandaar dat ik voor het complete boek koos. Gelukkig bleek b.ol.com het boek te verkopen wat ik wil hebben, dus ik heb hem gelijk besteld en naar mijn ouders laten sturen. Hopelijk komt hij daar aan voordat zij hierheen komen volgende week, dan kunnen ze hem meenemen!

Ik wil toch regelmatig de Duitse taal blijven oefenen, zodat ik het niet verleer en ook bijleer. Een goed grammatica boek is daarvoor natuurlijk onmisbaar! Ik heb nog meer mooie boeken gezien op de website van pons, maar ik hou het voorlopig bij 'etalage-winkelen'. Misschien kan ik een paar van deze boeken voor mijn verjaardag vragen binnenkort, is gelijk een nuttig cadeau!

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat vind ik ook, door mijn Duitse taalkennis te vergroten vergroot ik ook mijn kans op een baan.

      Verwijderen
  2. Leer ze.
    En Bol is erg goed met versturen. Laatst om 20.00 besteld en het was er de volgende dag om 11.00.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is netjes! Dit boek had een wat langere levertijd, het zal er om spannen. Afwachten dus!

      Verwijderen
  3. Altijd leuk een gratis boek en helemaal als het op je verlanglijstje stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal! Zeker met cadeaubonnen, gewoon genieten toch dat je het dan gratis kunt krijgen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen