woensdag 7 mei 2014

Duimen, duimen, duimen

Even heel snel een berichtje want ik heb eigenlijk geen tijd. Ik ben vanmorgen gebeld door een uitzendbureau naar aanleiding van een sollicitatie die ik gedaan heb. Zij hebben zeer veel intresse! Ik heb wel  bijna een uur aan de telefoon gezeten met ze (vandaar dat ik ook haast heb), en het was een heel leuk gesprek. Ik heb zelfs deze vrijdag een kennismakingsgesprek daar!

Het gaat om een functie als receptioniste met administratieve taken erbij, en het lijkt mij erg leuk. Ik zou meer verdienen, dichterbij werken, op normale tijden werken, en minder zwaar werk hebben. Ik hoef jullie niet uit te leggen dat ik dit heel graag wil :) Dus als iedereen in de komende dagen voor mij kan duimen, wat extra positieve energie zal zeker helpen! Ik ben zelf al helemaal (positief) gespannen, ben heel erg benieuwd!

20 opmerkingen:

  1. Ik zal zeker voor je duimen, klinkt als een leuke baan, hebt het zelf ook gedaan. Jammer voor al die mensen die voor een "biep"loontje moeten zwoegen zonder goede arbeidsomstandigheden, die geen ontsnappingsmogelijkheden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerst windkracht 10 tegen en nu lijkt alles voor de wind te gaan.
    Van harte gegund en verdiend!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel hard aan het duimen voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk duimen wij hier voor jou, ik hoop echt dat het zo zal lopen als gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook hard voor je aan het duimen.
    Je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem de rest van de vrijaf om voor je te duimen ;-)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook vast begonnen met duimen voor je!
    Ik hoop dat je die baan krijgt, het klinkt als een leuke baan.
    Het is je zo gegund!
    Groetjes, Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zal aan je denken, hopen dat je de baan krijgt. Lijkt me veel beter dan je huidige baan.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook: het is je van harte gegund! Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn! Het is je van harte gegund! Ik zal vrijdag aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die positieve energie, die straal je zelf al uit...
    In de moeilijke tijden deed je dat, en nu ook.
    Dat zal je ook uitstralen bij je sollicitatie. Ik hoop dat je die baan krijgt.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen