donderdag 8 mei 2014

Weer haastig

Weer even snel een berichtje tussendoor. Blijkbaar heeft alle positieve energie die jullie naar mij uitstralen direct effect, want ik ben vanmorgen weer gebeld. Dit maal door het arbeitsamt,waar ik nog steeds als werkzoekende sta ingeschreven. Zij hebben een vacature waarbij zij mijn profiel al aan de werkgever hadden laten zien en deze had intresse in mij, en of het mij wat leek.

Het gaat om een hogere functie als de andere vacature. Dit is een soort medewerker binnendienst functie, waarbij het zeer belangrijk is dat je goed Nederlands spreekt. Het nadeel is dat deze baan verder weg is, eigenlijk net iets verder als wenselijk.

Dus ik wacht eerst even het gesprek af morgen, en als dat niks wordt dan ga ik ook op deze vacature solliciteren. Het lijkt alsof er eindelijk schot in komt!

17 opmerkingen:

  1. Wow, wat een goed nieuws! Veel succes met je gesprek morgen en fijn dat er ook een soort back-up is :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo voelt het inderdaad een beetje, alsof niet alles van een gesprek af hangt. Dat is zeker fijn!

      Verwijderen
  2. Duimen dan maar weer, het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh , geweldig nieuws : ga voor het gesprek: kiezen kun je later altijd nog .
    heel veel succes meid, je verdient het !!
    groet, Nicol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, zit je straks met een dilemma...kiezen uit 2 banen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te lezen dat je waarschijnlijk binnenkort een betere en passende baan zult hebben. Wat je nu doet is veel te zwaar.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook echt, want ik weet niet hoe lang ik dit werk nog vol kan houden!

      Verwijderen
  6. Geweldig! Ik gun het je van harte. Ich drücke dir die Daumen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is goed nieuws. Heel veel succes morgen met het gesprek, en wat een lekker idee dat je nog een andere kans hebt. Misschien ga je daardoor ook wel met nog meer zelfvertrouwen het gesprek in, dat zou ik tenminste hebben. Ik duim voor je!
    Groetjes, Christina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat voelt voor mij inderdaad zo, het is heerlijk om in ieder geval wat hoop te hebben op een normale baan. Hoewel ik niet te veel wil hopen, voor als het tegenvalt.

      Verwijderen