maandag 12 mei 2014

Positief spannend

Ik ben net gebeld door de vrouw van het uitzendbureau met wie ik afgelopen vrijdag een afspraak had. Zij hebben die dag gelijk mijn profiel doorgestuurd en de werkgever was zeer enthousiast en wil graag een kennismakingsgesprek!! Ik heb dus 26 mei een tweede gesprek voor de leuke functie!

Zij gaf aan dat zij er nog steeds een heel goed gevoel bij heeft en dat ik grote kans heb dat dit gaat lukken. Ik ben echt helemaal blij! Ik had nog niet zo snel al bericht terug verwacht, dus dat is super. Wij hebben afgesproken dat wij volgende week nog contact hebben om nog wat dingen door te spreken zodat ik mij goed kan voorbereiden op het gesprek, ik kijk er heel erg naar uit! Spannend!!

14 opmerkingen:

  1. Super goed nieuws. Ik blijf gewoon voor je duimen. Veel succes!
    Weet je ook of er nog meer kandidaten zijn?
    Groetjes, Christina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, heb ik ook niet naar gevraagd. Ik weet wel dat ze mijn kansen goed inschatten, dus daar heb ik gewoon vertrouwen in.

      Verwijderen
    2. Ik ook. Het gaat je vast lukken.
      Heel fijn dat ze je kansen goed inschatten en dat de werkgever ook enthousiast is.
      Groetjes, Christina

      Verwijderen
  2. Dat is goed nieuws!
    Ik wens je heel veel succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Heel veel succes!
    Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Positive flow... dit gaat helemaal goed komen meid!
    26 mei pak jij gewoon die baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het gesprek zo goed ging, dat je nog een keer kunt komen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vol zelfvertrouwen blijven. Bij mijn huidige baan 12 jaar geleden bleek dat ik bij het verkeerde gebouw stond. Had het uitzendbureau niet goed doorgegeven. Opleiding zou later in dat gebouw zijn. Balen dus. Maar belde naar het uitzendbureau dat ik niemand kon vinden, en spoedde me daarna naar het juiste gebouw het uitzendbureau heb ik laten bellen om te zeggen dat ik later kwam.
    Ik stelde me vervolgens voor en gaf aan dat het me speet en dat ik hoopte dat het de planning van de persoon voor me niet in de war had gestuurd maar dat ik graag het gesprek in zou willen gaan.
    Achteraf heb ik daar mede mijn baan aan te danken. Ik was nl niet in paniek geraakt en we hebben een heel relaxed sollicitatiegesprek gedaan. Mijn stressbestendigheid was direct aangetoond en heb ik helaas iedere dag nog hard nodig. Dus hoofd omhoog schouders naar achteren en you go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Ik hoop dat het iets wordt, zou echt super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop voor je dat het iets word...nog 2 dagen...ik ga voor je duimen, veel succes

    BeantwoordenVerwijderen