donderdag 2 oktober 2014

boeken gekocht


Afgelopen week besloot ik mijzelf te verwennen en heb ik 3 boeken besteld, deze week kwamen ze binnen en ik ben er heel blij mee! Ik heb de volgende boeken besteld:

1. Eat to live van Dr. Joel Fuhrmann
2. Super Immunity van Dr. Joel Fuhrmann
3. Whole van Dr. T. Colin Cambell

Ik was in totaal ongeveer € 35,- kwijt voor deze boeken en dat is het mij meer dan waard! Alle drie de boeken zijn bijzonder informatief en gaan over gezond eten en leven. Vooral 'eat to live' kan ik echt aanraden, hierin kan je zoveel leren over welk eten gezond is en waarom. Dr. Fuhrmann geeft aan dat je eten vooral rijk aan nutriënten moet zijn, en dat je daarom het beste zo veel mogelijk plantaardig eten kan eten. Hij heeft veel inzichten in dit boek die voor mij echt revolutionair waren en ik heb ook geleerd dat een aantal dingen niet gezond zijn terwijl je zou denken dat ze wel gezond zijn. De andere boeken heb ik al wat doorgebladerd en lijken mij ook veelbelovend, ik kan haast niet wachten tot ik weer een uurtje moet wachten!

10 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, veel plezier met je boeken.
    Eat to live lijkt me ook nog weleens wat om te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik je ook echt aanbevelen. Als je in googl.e zoekt op 'eat to live pdf' vind je een digitale versie van het boek, kan je hem gratis lezen.

      Verwijderen
    2. Oh, dat is super! Dankjewel!

      Verwijderen
    3. Geen dank! Heb ik ook gedaan, daarna wilde ik het boek juist heel graag hebben :)

      Verwijderen
  2. Leuk, jezelf eens lekker verwennen. Je hebt her verdiend! Ik ben nu Whole aan net lezen, bijzonder informatief maar leest toch goed weg. Ik wil ook nog graag The China Study van dezelfde dokter en auteur lezen. Eet en drink je nu volledig plantaardig of grotendeels? En Maarten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eet en drink momenteel inderdaad voornamelijk plantaardig, hoewel ik af en toe nog 'van de wagen val'. Maarten eet eigenlijk gewoon met mij mee en is het er volgend mij ook wel mee eens, hoewel hij minder streng is denk ik. Het bevalt mij prima!!

      Verwijderen
  3. Altijd leuk, van die boeken waar je echt wat aan hebt en die je pakt om nog eens in te kijken, en nog eens, en nog eens.... Heb dat met Nourishing Traditions van Sally Fallon. En ik heb The Complete Tightwad Gazette van Amy Dacyzyn besteld, die neemt mijn moeder zaterdag mee. Veel plezier met je boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker! Zo heb ik ook de Vrekkenkrant compleet, en verschillende andere leuke boeken. Heerlijk!

      Verwijderen
  4. Geniet van het lezen en het in praktijk brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n stapel boeken! Ze lijken me erg leerzaam.

    BeantwoordenVerwijderen