vrijdag 3 oktober 2014

Vrije dag!

Heerlijk, wij hebben een vrije vrijdag vandaag. Ik moet zeggen dat ik er ook echt aan toe was, ben het allemaal een beetje zat. De laatste twee weken ben ik dagelijks een half uur tot een uur vroeger begonnen en dat tikt toch aan. Dus toen gisteren het (vroege) weekend begon waren wij ook echt in een feeststemming.

Inmiddels heb ik vannacht heerlijk geslapen (van 23 tot 11!!) en zit ik achter mijn pc met een lekkere en gezonde groene smoothie. Vandaag ga ik heel weinig doen, een wasje werkkleding draaien en wat koken vanavond. De rest van de dag ga ik lekker ontspannen, misschien wat lezen, computerspelletjes spelen en luieren. Wat een heerlijk vooruitzicht!

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je ook 'niets' kan doen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je nu flink uit kon slapen, fijne dag gewenst samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde op de radio van lange files rondom Arnhem. Hebben ze ook herfstvakantie bij jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ook. Vandaag even niets behalve bloggen. haha. Heerlijk na diverse weken geen tijd te hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan! En van de laatste mooie dagen van de "zomer".

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij was het 'genietdag' vandaag ;)
    Ik had vandaag ook een mooie dag na een drukke periode....
    Fijn dat je zo kan genieten hé!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wen je al aan het feit dat je de hele dag Duits moet praten? Word je er al minder moe van? En heb je nog wat aan die cursus?
    Groetjes en geniet van het mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wen er redelijk aan, zelfs zoveel dat ik inmiddels Duitse woorden tussen mijn Nederlands gooi zonder dat ik het merk. Doordat het mij makkelijker afgaat ben ik ook minder moe.

      De cursus heb ik helaas niet veel aan gehad achteraf, maar ik heb er gelukkig wel een paar dingen van opgepikt.

      Verwijderen