maandag 20 oktober 2014

Ook ziek...

Het was eigenlijk al wel te verwachten, maar ik ben inmiddels ook ziek. Tja, samen leven is ook samen ziek zijn. Zaterdag leek het nog goed te gaan en had ik goede hoop, maar zondag werd ik wel zo snipverkouden wakker.

Inmiddels heb ik alle bekende verschijnselen, hoofd vol watten, neus vol snot, warm/koud, moe, huidpijn, keelpijn, kriebelhoest en niesen. Ik heb mij uiteindelijk toch maar ziek gemeld, ik zie mijzelf nog niet de hele dag telefoneren, koffie serveren en klanten ontvangen. Bovendien heb je dan grote kans dat ik mijn collega's ook nog ziek maak.

De planning is om de dag in bed door te brengen, ik heb nog een grote pan groentesoep en probeer zo veel mogelijk vitamientjes binnen te krijgen. Veel meer dan dat kan ik niet doen. Het gaat vanzelf wel over.

7 opmerkingen: