maandag 10 november 2014

Ik krijg weer loonsverhoging!

Met ingang van vandaag krijg ik weer een loonsverhoging, eerder schreef ik al dat ik op een wat lager loon zou beginnen en dan geleidelijk aan meer zou verdienen. Ik heb nu al twee loonsverhogingen gehad, en dit is de grootste tot nu toe. Tot nu toe was mijn loon € 12,73 per uur, dat wordt nu € 13,79 per uur. Een verhoging van € 1,06 (bruto) per uur, dat is niet mis. Met mijn 35 contracturen per week kom je dan toch op een maandelijkse bruto verhoging van ruim € 150,-

Volgende maand loopt mijn proeftijd af, die duurde in totaal 6 maanden. En dan op 10 januari krijg ik uiteindelijk mijn laatste loonsverhoging, dan wordt mijn bruto uurloon € 14,23. Dan verdien ik net zo veel als mijn (directe) collega's, ondanks dat ik via een uitzendbureau werk.

Ik zal toch nog even moeten wachten tot ik het ook op mijn loonstrookje zie. Ik krijg altijd op de 15e loon over de vorig maand. Dat betekend dat ik pas op 15 december mijn loonsverhoging ook op mijn loonstrookje terug zie, maar dat geeft natuurlijk niet. Ik ben wel benieuwd hoeveel het netto zal zijn, ik ga voor nu maar uit van ongeveer € 75,- dan kan het alleen maar meevallen.

9 opmerkingen:

  1. Fijn je loonsverhoging. Want andere zaken worden misschien iets duurder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen. Is altijd weer heerlijk zo'n loonsverhoging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor, fijn dat het nu zo goed gaat bij jullie met de financiƫn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zeg! Je werkt er ook voor, het is je van harte gegund! En zo te lezen mag je ook na je proeftijd blijven, helemaal fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zeg, die loonsverhogingen. En fijn dat ze zich ook zo aan de afspraak houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk dat zijn altijd fijne momentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle beetjes helpen en € 1,06 is best een leuke verhoging.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super!
    ik heb vanaf januari weer een verhoging vna mijn uurprijs van 4,75 per uur per kind naar 4,85. maar ja dat bepaal ik zelf (nou ja jezelf uit de markt prijzen heeft geen zin natuurlijk.. :p)
    man krijgt hopelijk ook een loonsverhoging.. hij is net niet onmisbaar op zn werk ;) collega's en leidinggevenden zijn dan ook supertevreden. helaas door de crisis is dit nooit in geld uitgedrukt.. nu hopelijk wel (maar we gaan uit van niet.. :( ) ik ben benieuwd!
    toch altijd fijn, meer inkomen voor hetzelfde werk.. (helaas gaan ook elk jaar alle kosten omhoog maar goed)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn voor jullie dat het goed gaat! Het is zeker waar dat de kosten ook stijgen, daarom is het ook echt wel nodig dat je inkomen wat mee stijgt.

      Verwijderen