zaterdag 8 november 2014

Nieuw Jasje

Ik speelde al eerder met het idee om mijn blog een make-over te geven, maar durfde het eigenlijk nog niet helemaal aan. Vandaag heb ik het gewoon gedaan, en ik vond het eigenlijk toch best moeilijk. Ik wilde iets heel anders, dus ik koos voor een lichtere uitstraling. Hopelijk is dit ook beter leesbaar, ik weet dan sommige moeite hadden met de oude opmaak. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Verder doen wij hier lekker rustig aan vandaag, het is tenslotte zaterdag. Maarten heeft de afgelopen week weer ruim 60 uur gewerkt en is ook echt aan weekend toe. De was hangt lekker buiten te drogen, de boodschappen heb ik gisteren al gedaan en ik loop nog lekker in mijn pyjama rond.
Echt zo'n lekkere vrije dag waarop niks moet en alles mag!

20 opmerkingen:

  1. Ik zou als ik jou was, alles wat onder je blog bericht staat, in een zijbalk plaatsen...oa 't zoeken, bloglijsten, archief enz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja ik reageer en ineens staat 't aan de zijkant :)
      Dit lichte vind ik erg leuk!

      Verwijderen
    2. Ik denk dat het lag aan het laden van de pagina, want het stond er inderdaad altijd al naast. :)

      Verwijderen
  2. idd veel duidelijker te lezen, dank hiervoor, Cisa Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, soms moet je gewoon eens iets aan je (het) uiterlijk doen. Het is goed te lezen zo en wat minder somber.
    Fijn weekeinde, hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook! Ik had oorspronkelijk voor donkere kleuren gekozen om stroom te sparen :)

      Verwijderen
  4. Ja fijn een stuk beter te lezen. Ik ga je weer regelmatig volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dit is heel prettig, ik kon de oude opmaak heel slecht lezen. En fijn zo'n wel verdiend lummelddagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die groenige kleur ook heel passend. Goede verbetering hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden en nu beter te lezen . Goed weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kleur en veel beter leesbaar.
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja geweldig zo!! Zoveel beter leesbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet leuk uit...bedankt voor het bezoekje op mijn blogje...blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het er wel gezelliger uit zien, al is het na mijn idee nog vrij donker en druk :) Maar iedereen zijn smaak toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de site er heel erg mooi uitzien! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen